2010. június 21., hétfő

summer is here

a nyár eljött, végre lezártuk ezt a fránya 7. osztályt is, nyáron megindulhat az őrült iskolakeresési roham is. várom a 8.at, elvégre hamar eltelik, és onnantól viszlát suli, hova 8 évig jártam. furcsa lesz új emberek közé menni, mindent újra elmesélni, mert ők még nem hallották ezerszer, mint az itteniek. nyárra írtam egy csinosan hosszú listát arról, amit meg akarok tenni. csak az a baj, hogy barát híján rossz lesz, mert 3ból 2 kinyavajogta magát, az anyukám sehova se fog elengedni szöveggel. eclipse mozi betervezve, de csak Szandussal mehetek, meg ő lesz a kutyámon kívül az egyetlen barátom egész nyáron.ajándék lónak..tegnap a just eván óriási chatparty, kb 2en voltunk, szóval még mindig ott tartok, hogy nem ismer senki, 6és fél év értelmetlen munka rulez. bankettra nem mentem, minek is, hiszen utállok bulizni. a tánc és kaja mások előtt nem az én világom. zsofee hatására nekiálltam nézni egy nagyon új sorozatot, a pretty little learsot, a következő bejegyzésemben kifejtem róla véleményem. az első részről,mert eddig kettő jelent meg, de nekem az első részt is alig tölti be a gép. ja,azt is újratelepítette apa, 3 év alatt 33.szor kb.a suttogót olvasom, alig haladok. ma meg újságszámolás volt, 25 Glamour, 16 Joy, 28 IM... =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése