2011. február 5., szombat

palánta.

változom. de belülről. olyan kicsit mint valami belső fekély. vagyis annyira nem morbid, mert olyan, mintha a testem és a lelkem ezt elfogadná, de engem, az uralkodót, a birtokost nem hallgatnák meg. de mintha még énis belemennék. talán ez maga a tinédzserkor. olyan mintha egy kert lennék, és a füvet nem nyírnák. elvadulok. persze nem úgy, hogy hú, alkohol, buli,pia, cigi... de a hozzáállásom, a világnézetem, meg az ilyen bensőségesebb és komolyabb dolgok változnak. nem is csodálom, nagyon megerőltető ez a felvételi forgatag. az írásbeli, a 85 pontomra kifejezetten büszke vagyok, de például a szóbelim máris ütközik a keringőimmel, szóval máris a baj van, és én csak próbálok időt szakítani mindenre, de elég nehéz ennyi dologra koncentrálni egyszerre. a tavasz jönne már, az amire a legjobban vágyom most <3 zeneileg 3 nagyon szívemhez nőtt, jelenlegi favorit klippjeimet láthatjátok alább.
1. bocs, rihanna s&m klipjéről letiltott a youtube, de itt lenne :D
2.
3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése