2013. január 12., szombat

tömör gyönyör

drága olvasóim! hogyan telik vadonatúj, friss évetek eddig? Az enyém csodás! Az egyik álmom máris valóra vált, megkaptam az álomgépem! Bár furdal a lelkiismeret, hogy már jó ideje nem írtam semmit ide a blogba :( De a készülő fotókból a legjobbakat fel fogom tenni, csak idő, és türelem kérdése, hiszen még igencsak van tanulnivalóm a gépről! Addig is ajánlanám zenekedvelő - főleg az elmúlt 70 év zenéjét kedvelő - olvasók figyelmébe a lejátszási listám. Elég színes, nem túl silány, hallgathatod, hidd el, nem árt! Beatlestől a Black Eyed Peace-ig, szégyenlem, de van még más is. Néha meg olyanokat éneklek, mint a Groovehouse-tól a Hajnal...bár elsős koromban (általános suliban!) a kedvenc számom volt :$ Alább mellékelem életem egyik legszebb reklámját. Majdnem elsírtam magam, amikor láttam milyen szép én meg megkapom(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése