2012. augusztus 24., péntek

meg kell nézned. mert azt mondom!

A kondom el van vetve..hmm, elég érdekes cím. Kíváncsian figyelem a sorozat leírását, közben kortyolgatom a teám. Valami vígjátékot kéne nézni. Valami jót. Már kivégeztem az Odaátot, a Született feleségeket, a True Bloodot, és még megannyi jó sorozatot. Így hát új prédára lesve szemlélődtem, amint rábukkantam erre a kincsre. Megnéztem. ÉS néztem, és néztem, és néztem. Hihetetlenül jó! Bár sajna csak 20 perc egy epizód, így pár óra alatt kivégezhető. Én az első évadot már elpusztítottam, de ha jól tudom, jön a következőőő!
Röviden annyit, hogy egy egész család számára élvezhető sorozatot rejt a cím, humoros, kreatív, érdekes sztorival, nincs sablon. Egyedi, és ott a pont! Apámtól kezdve tesómig nézi mindenki, aki leül mellém. Illetve már nem, mert megnéztem :(
A főszereplő Tessa, és az apukája, George. Vagány, New York-i apa-lánya páros, és a kertvárosi marslakók közé történő beilleszkedésüket követhetjük nyomon. No, persze nem marslakók, csak érdekes világnézettel felruházott, buta és felszínes gazdagok. Bár ahogy nézzük, nem is olyan felszínes mindenki..A lényeg az, hogy ajánlom mindenkinek, mert remek sorozat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése