2012. december 15., szombat

ha én bemegyek a könyvtárba...

én kedvelem Edgar Allan Poe-t, és az idézeteit. ja, és Agatha Christie-t is. a címre visszatérve azonban az a lényeg, hogy tegnap voltam 4 könyvtárban, és még ma is megyek egybe. nem vagyok beteg... "S nem mondtam már nektek, hogy amit ti őrületnek néztek, az csak érzékeim túlzott élessége?" Kivettem több igencsak szimpatikus könyvet, itt nem az Anyeginre gondolok. Kivettem, elolvasni nem fogom... De kivettem A viskó-t Wm. Paul Young-tól, mert Mamám ajánlotta, Alex Millertől a Lovesong-ot, mert megragadott a borítója (nem vagyok felszínes, csak ami szép, az szép), Lauren Kate-től a Fallen/Kitaszítva című könyvet, mert PIROSPÖTTYÖÖÖS! Ki fogtok nevetni, de elolvasom Kendare Blake Vérbe öltözött Anna című könyvét, mert a név kötelez. XDJoanne Harris Aludj kislány című művével is megküzdök majd, ha már angolul a Blueeyedboy nem jött össze. Ezen kívül Stacey O'Brien Wesley, kedvesem című történetét is el fogom olvasni, mert aranypöttyöös. !! Van még egy varróskönyvem, mivel szeretnék varrni egy sálat((:
"Nagyon hiszek a bolondokban; ezt hívják a barátaim önbizalomnak." Ezek mellett egyenlőre rengeteget tanulok, és álmodozok egy bizonyos...khm...fényképezőgépről:DDD Remélem, volt aki bedőlt..mert én igen.(?)
ui.: egyedi nézőpontjaim végett arra gondoltam, hogy ha meglesz a jó fényképezőgépem, olyan kritikákat írnék a könyvekhez, melyekhez általam készített képeket csatolnék arról, hogy én egyes részeket hogyan képzelek el..hmmm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése