2012. szeptember 11., kedd

a változatosság kedvéért.

elvileg nem elég populáris vagyok, és csak magamhoz beszélek. ez skizonfréneknél gyakori, de mivel más kedves blogolvasó(igen, te! :D) szerint jó olvasni, úgy gondoltam, hozok egy kis életélmény gyarapító bejegyzést. Ebben 3 filmet szeretnék ajánlani a publikumnak, mert most annyira írni nincs kedvem, szóval inkább nézzetek! Bár már rosszul indul, ugyaniiis...
NÁMBÖR VAN.
A burok (Stephenie Meyer)
Ez elég nyálasnak tűnhet, már csak a szerző miatt is, mert az Alkonyat könyvek alkotója, bizony ám. De ezt a könyvét még az Alkonyat előtt írta, és típusilag is más. Bár ez is romantikus, ez egy sci-fi. Én utálom a sci-fit-, de ezt a könyvet a szerelmi szál szerint egyszerűen nem bírtam letenni, pedig hatalmas darab, van vagy 5-600 oldal, már nem is tudom. Minden esetre azért került ide, mert jövő márciusban megjelenik filmben is, és annyira ajánlom mindenkinek, aki egy kicsit is érzelmileg felkavaró filmre vágyik, hogy nem tudom megfogalmazni. Nézzétek meg. Bár mire magyarul is megjelenik, nem kis időbe fog telni.
Itt a trailer. Tessék ráizgulni!
http://www.youtube.com/watch?v=PjfaZxTTVpU&feature=player_embedded
NÁMBÖR TÚ.
Donnie Darko
Kultuszfilm. Mert elég megmagyarázhatatlan, vagy legalábbis zseninek kell lenni ahhoz, hogy le tudja valaki írni. Mert nem kell, ugyanis rohadtul jó film. 3x megnézed, mire felfogod igazán. Legtöbben a zenéje miatt ismerik ugyebár, a Mad World, híres Gary Jules előadásában. Főszereplőnk mellékesen Jake Gyllenhaal, aki maga nem mellékes. Ha csak őt szereted, már miatta is érdemes nézni. Szóval, elgondolkodtató. Nézd meg!
http://www.youtube.com/watch?v=qdKbNuhXWvQ
NÁMBÖR SZRÍ.
Juno
Beteges, hogy ez a film nekem tetszik, de egyszerűen imádom. Annyira jó az egész hangulata! És az a mondat, mely szerint "A legtöbb esetben az emberek egymásba szeretnek, majd gyerekük születik. Nálunk ez a sorrend fordítva volt." Elég furán is hangzik, de tényleg vonzanak az olyan filmek, melyekben a szereplő terhes, vagy problémái vannak,ebből kifolyólag ugye a horror. De nyilván nem csak én vagyok ilyen különc. Szóval, szerintem érdemes megnézni.
http://www.youtube.com/watch?v=QuN0Z65sp5c
Szimpatikus nagyon ez a kritikaírás, régebben is csináltam, szóval lehetséges, hogy előfordulnak majd még ilyen bejegyzések a közeljövőben! Bonsoir!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése