2012. szeptember 15., szombat

felszínesség vol.100

ilyenek az emberek. annyit tudok hozzáfűzni, hogy végre megtanultam azt, hogy soha többet ne legyen kedves, nyitott, és jószívű SENKIVEL SE. Mert nem éri meg! Soha a büdös életben, senki enm fogja viszonozni az emberiességet, mert ebben a mocskos világban mindenki csak egy darab szemétnek számít, saját magán kívül senkit se érdekel senki. Úgyhogy előre figyelmeztetek mindenkit, hogy innentől búcsút lehet mondani a barátságos énemnek, mert az olyan felszínes bunkók, mint TI, kedves "mai fiatalok", megöltétek! Anna meghalt. Maradtam én, a gonosz féltestvér. Még egy mosolyt se szeretnék érdemtelen emberekre pazarolni. Úgyse viszonoznák. Mert engem nem vesznek emberszámba. kár hogy 16 év kellett hozzá, meg 3 osztálynyi ember, hogy észre3vegyem, hogy senkire se lehet számítania az embernek csak magára. a barátság szó üres. nem lehet alkalmazni, mert olyan kapcsolat nincs is. a mai emberek nem tudnak olyat kialakítani.ne feledjük; ha valaki ma veled kedves, csak azért csinálja, mert érdeke fűződik hozzá. valódi törődés és szeretet nem létezik, az emberek csak saját maguk iránt képesek érezni azt. ez az igazság. sajnálom, hogy így történt világ, de megtanultam a leckét. utállak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése