2012. szeptember 29., szombat

ha ismersz

akkor tudod, hogy szeretek ölelgetni.
tudod, hogy szeretem a kakaót.
tudod, hogy imádok mosolyogni
tudod, hogy azt hiszem, a szemem zöld, nem pedig barna, még ha barna is valójában.
tudod, hogy képes vagyok sírni egy filmen, még ha nem is érzelmes, de eszembe juttat fájdalmas dolgokat.
tudod, hogy hajlamos vagyok reménytelen dolgokat üldözni, és apró reménysugarat követve abban bízni, hogy csodához vezet...pedig tudom hogy nem így lesz.
tudod, hogy szeretek logikus érvekkel vitázni.
tudod, hogy miért nem járok el bulizni.
tudod, hogy mikor ironizálok.
akkor sokkal többet tudsz rólam, mint én magamról.
mellesleg. kellemetlen, ha az ember megszokik valamit, szabadulni akar tőle, sikerül, aztán hiányozni kezd neki egy hasonló helyzet varázsa. tényleg,
Ja, és aki ismer, az tudja hogy nem gondolom szépnek magam, de vannak napok, amikor mégis, és olyankor imádok mosolyogni. Ma is ilyen nap volt. És nem tudom miért.
Még egy mellékszál. 4 napig vérrel álmodtam. Nem tudja valaki ez mit jelent? Elég durva volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése