2012. október 7., vasárnap

nehéz eset vagyok. magamnak is.

igaza van pár embernek.tényleg van egy erős megfelelési és függetlenedési kényszerem, és ez már beteges. emiatt nincsenek rajongásaim, igazi nagy horderejű, komoly vágyaim se, tulajdonképpen bármiről le tudok mondani majdnem bárki kedvéért, mert meg akarok felelni, mindenkivel jóban akarok lenni, nem szeretem az ellenségeskedést. de majd egyszer úgyis kipukkad a lufi, és rázúdul a világra az összes elrejtett akaraterőm. valaminek majd a beteges megszállottjává válok, és akkor aztán annyi. most is annyira alkotni akarok. lehet hogy tényleg művészlélek vagyok. csak olyan magas szinten meg nem értett, hogy saját magamat sem értem, mert nem is nagyon létezem még, ki se találtam magam. ZooZoonak köszönhetően fájdalmasan belezúgtam Falcoba, aki nem ismeri, verje fejbe magát egy szívlapáttal, és ássa el magát aztán egy kertben, mert annyira kibírhatatlanul jóképű és tehetséges, hogy még az eddig utált német nyelvet is megszépítette számomra. imádom!

4 megjegyzés:

  1. <3<3 :))
    "átérzed már te is, mi az igazi szenvedés,
    egy halott embert szeretni oly nehéz...
    rossz időbe születtem
    rossz helyre teremtem,
    a hideg világ oly rideg, kemény
    csak te teszed elviselhetővé..."
    tudom, igazi költő nem leszek,
    de ha megjött muszáj kiírnom az ihletet.
    kívánom hogy talád meg ami a legjobb neked,
    e zavaros sorokkal mély együttérzésem kifejezem
    :D <3 (egyetértek a szívlapáttal!):))

    VálaszTörlés
  2. az együttérzés sokat, oly sokat ér,
    különöst nekem, ki szinte veled él,
    ha napjaink fonákja nem fűződne egybe,
    s nem lennél az, ki hol mégis könnyezve,
    éjszakába nyúlóan drámákat néz velem,
    egyszer azért remélem, még meghálálom neked!
    :)) köszönöm hogy vagy BijBij:) Anyudéknak külön hála! :DD és ideje megalapítani a depressziós kommunánkat!XD

    VálaszTörlés
  3. :))) örülök hogy vagy!:) szerintem már akarva-akaratlanul is megalkult a kommunánk! :D kétszemélyes hadsereg ;)

    VálaszTörlés