2012. október 31., szerda

talán tudom...?

azt hiszem, azért nem bírok nyugodt, kiegyensúlyozott tinédzser lenni, mert valami nagy nyomás van rajtam, de fogalmam sem volt mitől. tudni akarom, milyen volt az előző életem, hátha az. tényleg érdekelne..
különben csak olyan vagyok, mint
új lakó a poros házban, a padlás majd le szakad,
bámulom a tapétát, s a mosdatlan falakat.
mit láthatott, mi történt itt? míg nem én voltam ura,
a házban melyben élek, kinek gondja ostorozta?
a pókhálók a sarokban vajon mit mesélnek?
majd éjjel kettőkor tanmesét regélnek!
felkele egy teáért, de hova lett a hűtő?
kereshetem bárhol, a pincében megbúj ő.
talán rossz emlékek, talán sok a boldog,
továbbálljak én is? mint üres házból gondnok.
vagy itt fogok majd élni, és is jól bezárva?
kalitkából a madár, nem szabadul, csak halva...(?)
A testünk börtön. De van kábeltévé, WC, és kaja!

3 megjegyzés:

  1. Sometimes I feel the same... I think I lived in the '80s, and I had a nice, happy life... When the world was different... Nowadays isn't my world, isn't my time... I just a little girl in a cold, cold world, which as cold as ice, unkind, unfriendly, rude, disinterested and selfish... I wanna back to my previous life...
    Come with me and turn back time! :)

    VálaszTörlés
  2. xdd let's go and find a time machine! :DDD

    VálaszTörlés