2012. november 5., hétfő

Life without knowledge is death in disguise

A cím miatt ne nézzetek hülyének, egy fantasztikus Scooter dalszövegből szedtem XD a google fordító közreműködésével persze, mert valami halálos, miket össze tud kapirgálni. A lényeg, hogy gyakorlás gyanánt, kb mint a simsben, leülök, és csak úgy írok, úgyhogy apróságokról fogok jelentéktelen jelentéseket közzétenni.
Régen nem tudtam a bal oldalamra fordulva aludni, mert annyira hangosan vert a fülembe a szívdobogásom, hogy úgy éreztem, megsüketülök, mintha egy vonat robogna közvetlenül mellettem. A hasamon meg olyan, mintha belesüppednék az ágyba, összenyomom a tüdőm, így hát a jobb oldalara fordulva aludtam sokáig. Aztán egy ideje, már csak a szívverésemre tudok elaludni. Úgy nézek ki, mint egy kis kifli
Ha másnál aludtam, régen az se volt mindegy, merre állt a fejem, merre nézett az arcom. Csak akkor tudtam aludni, ha az otthonom felé néztem, anyáék felé. Beteges, de ettől se tudtam éveken át szabadulni. Bár most már aztán mindegy nekem, csak balra legek fordulva és kész.
Az evéssel, és a nyeléssel is voltak ilyen gyerekkori bajaim. Gyógyszert a mai napig képtelen vagyok lenyelni, mert félek, hogy megakad a torkomon. Ezt olyan magas szinten hiszem, hogy az orvossal is képes vagyok emiatt vitázni. Fejlődtem ugyan az utóbbi időben, szóval pici bogyókákat le tudok nyelni, mivel rájöttem, hogy így is-úgy is megakad, csak tovább kell nyelni. Egy jó ideig a kaját is nehézkesen nyeltem le, mert féltem hogy félrenyelek. És közösségben még most is néha nehezen eszek, főleg levest, mert oviban azt mondták, hörcsög vagyok, mivel valamiért mindig a számban tartottam a kaját mielőtt lenyeltem volna, így úgy néztem ki, mint akit felfújtak.
Ha ezek után még mindig nem vagyok elég furcsa, és beteges, akkor nem tudom miféle különcök vannak még. Ja, és a körömrágás sem azért alakult ki, mert félénk lennék, meg a stressz, hanem mert egyrészt unatkoztam, másrészt nem bírtam, ha valahol egyenetlen lett a körmöm vége, és beleakadt a ruhámba, így inkább lerágtam, hogy semmibe se tudjon még véletlenül se beakadni.
Ha valakit érdekel még valamilyen furi szokásom, szóljon, szivesen írok magamról. Ez az a téma, amit talán a legjobban ismerek :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése