2012. november 4., vasárnap

furcsa környezet

Ma meglepetésként ért a felfedezés, hogy a blogom nem egy napló. Tudom, hogy hülye vagyok, hogy most esett le, hogy a napló egy rendszeresen vezetett, mély érzelmekkel, és valós véleménnyel átitatott irathalmaz. Ez meg nem. Ez egy üzenőfal egy bolondnak. Most is mit csinálok?
Eszeveszettem verem a billentyűzete, mellettem a biológia könyvem a gombáknál kinyitva, szegények bánatosan pislognak rám a 21. oldalról. Az angol könyvem még becsukva hever, mert nem is akaródzom kinyitni. Arról kéne írjak, hogy minálunk bolondak-e annyira az emberek, hogy beöltözzenek, és úgy végezzék a munkájukat a kis uniformisukban, mint az őrültek. Hát a környéken max a pap ilyen, de ő meg mozog. Ja, ma meg még el is vitt mamámhoz, szóval csöndben maradok. Fázom, de lusta vagyok felvenni egy pulcsit, inkább leírom még háromszor, hogy hűvös a konyhában, és fázok, fázok, fázok! Jajj, ez is én vagyok. Én-én.Sütni akartam kalácsot. Olyan kakaó-vaníliásat, mint amilyet elsőáldozáskor adnak a gyerekeknek. Utoljára akkor ettem, mikor én is erre a mamaboldogító dologra vetemedtem.Mit fogok enni holnap? Asszem van egy zacsi ropim! Királyság...Hát, mindenesetre ma egész kellemes napom volt, újjonan felfedeztem, hogy Parádon nem lehet úgy végigmennem, vagy akár 10 percet is egyhuzamban legyalogolnom, hogy ne találkoznék egy rokonnal, vagy ismerőssel. Elvégre ebben a faluban éltem kb 12 évig. Mert általános, meg Mama és a többi rokon. Szeretem őket, nagyon! Kéne valamit sütni, de már késő van és még nem tanultam, és olvasni is akarok. Nem tudom minek írok le minden hülyeséget. Ennyi erővel az álomnaplóm is vezethetném itt, csak hát azt téényleg cenzúrázni kellene, mert durva: Már vagy 5 hónapja aktívan vezetem, haladok is szépen. Napi egy a/5ös oldal betelik kb.- De ma ébresztettek, katyvasznak maradt csak meg. Változó, mire mennyire emlékszem. De értelme az nem volt. Minek nyavalygok, az én álmaimnak értelme még sose volt.Na, lusta zsiráf kijelentkezik. Bonsoir!

8 megjegyzés:

  1. szerintem ez igenis egy napló! mert a valós érzéseidet írod le, és mindig van benne belőled egy darab:D és mindig érdekes! hát akkor az enyém mi? az enyém lehetne egy őrült dühöngése és harca az élettel szemben... xdd vagy beutaló a pszichiátriára.... xdd
    a normalitás is relatív fogalom. és hidd el, hozzám képest te szupernormális vagy, és nem vagy bolond! :D
    sok sikert a szuperértelmes angolházihoz xdd nem tudom ki taláta ki azt a feladatot, de az tényleg nem volt normális...

    VálaszTörlés
  2. én igenis bolond vagyok, imádom ezt a szót, mert azt jelenti, hogy nem kötnek a társadalmi korlátok, és jól érzem magam :D beutaló XDD

    VálaszTörlés
  3. minden relatív :DD most egy idióta megszállott vagyok aki nem a mai korban él, de a '80as években lehet hogy csak egy rajongó lettem volna:) örülök ha bolondságomban társaságra találok, bár úgy érzem kevés ember van aki hozzám mérhető idiotizmusban és hülyeségben... xD Figyelj, jó végre valamiben a legjobbnak lenni! :D Én vagyok a leghülyébb!
    Bolondkommuna! Ez a miénk :DD

    VálaszTörlés
  4. XDDDDDD hát na, ebben a legjobbak vagyunk. csak ezért nem fizetnek :((

    VálaszTörlés
  5. xDDDD
    a legnagyobb fizetség az öröm és a jókedv! erre vágyik minden ember, és ezeket nem pénzben mérik! :))

    VálaszTörlés
  6. let's go to partychatting! xD

    VálaszTörlés